logo

Publicat pe 25 May 2022

Receptioner/Coordonator Pacienti

3D-ORTO

Descriere job:

Receptie/Coordonator Pacienti !

Responsabilități:
  • Este asistentul personal al pacientului în clinică, iar pacientul are cea mai apropiată relație din clinică cu Coordonatorul.
  • Se asigură că pacientul este la locul potrivit în cadrul sistemului clinicii.
  • Ghidează pacientul prin întregul tratament, fiind prezent în toate etapele.
  • Se asigură că pacientul are cea mai bună experiență în cadrul clinicii.
  • Raportează Arhitectului Tratamentelor și Managerului Administrativ legat de statusul tuturor tratamentelor sau în caz de modificări.

Patient Care

  • Menține o legatura apropiată și prietenoasă cu pacientul, urmarind în fiecare moment binele și sănătatea pacientului.
  • Se asigură că pacientul a înțeles fiecare procedura care i se programeaza.
  • Se asigură că pacientul este mereu mulțumit de felul în care evoluează tratamentul.
  • Este deschisă și raspunde mereu tuturor întrebărilor pacienților.
  • Le oferă pacienților înțelegere, sfaturi și îî liniștește în caz de necesitate.
  • Ține legătura cu pacientul pentru a se asigura că acesta își respectă programările și pentru a menține relația cu el de-a lungul tratamentului.

Financiar

  • Îi prezinta pacientului detaliile financiare și modalitățile de plată.
  • Încasează plățile mari de la pacienți.
  • Se asigură că plațile sunt făcute la timp și urmărește etapele de plată ale fiecărui pacient.
  • Gestioneaza relația pacientului cu clinica și cu banca (până în momentul în care se virează banii în contul clinicii).

Administrativ

  • Realizează contractele și facturile pentru pacienți (facturile în colaborare cu Hostess-ele).
  • Intermediază contractul cu banca pentru pacient (în prima etapă).
  • Se asigură că toate datele sunt trecute în fișa virtuală a pacientului în soft.

Tratament

  • Preia toate apelurile pentru noi pacienți și face programările pentru prima consultație.
  • Realizează fotografiile în studio din protocolul de poze aferent (portret și zâmbet).
  • Asistă Arhitectul de Tratament la prima consultație și notează toate problemele pacientului în soft.
  • Realizează toate programările de tratament ale pacienților la medicii necesari, în funcție de programul pacientului și al clinicii.
  • Se asigură că medicii specialiști respectă planul de tratament, sau o anunță în cazul nevoii de a modifica ceva (nici o modificare nu se face fără acordul ei si a Arhitectului de Tratament).

Logistică

  • Gestionează împreună cu Asistenta Principală termenele pentru sosirea lucrărilor de la laboratoare (în timp util pentru programările pacienților).
  • Gestionează baza de date de pacienți în soft.
  • Gestionează sistemul de recall (chemarea pacienților la igienizare o data la 6 luni, și educarea lor împreună cu Igienista legat de importanța controlului periodic și a igienizării periodice).
  • Are în supervizare baza de date de poze pe Dropbox, și prezentările de plan de tratament existente.

Rapoarte

  • Raport Pacienți noi.
  • Raportul de înmânare a cardurilor (dacă e cazul)
  • Raport de încasări pe proprii pacienți (pentru analiza în timp a evoluției ca și Coordonator)
  • Raport status comenzi laborator (raport gestionat de Recepție, cu supervizarea Coordonatorului)
  • Raport contacte versus planuri acceptate (lunar)

(e posibil să se adauge noi rapoarte în funcție de necesități)

Cerințe:

Consideri ca principalele tale trăsături sunt:

Calmă

  • Persoană cu tendința naturală de echilibru emoțional, fiind capabilă să gândească limpede în orice situație dată.
  • Își controlează foarte bine emoțiile și rămâne obiectivă.

Echilibrată

  • Persoană echilibrată emoțional, care nu ia personal lucrurile spuse sau realizate de ceilalți, încercând să înțeleagă întâi situația.

Empatică

  • Tendința naturală de a se pune în locul oricărei persoane și de a înțelege prin ce trece acea persoana.
  • Posibilitatea de a fi deschis si de a înțelege fiecare persoana, fără a o condamna și fără a lua lucrurile personal.

Deschisă

  • Persoană deschisă spre colaborare și comunicare.
  • Colaborează eficient cu echipa, oferă ajutor la nevoie și cere ajutor când are nevoie.

Comunicativă

  • Are o dorința naturală de a comunica cu oamenii, atât cu cei din echipă cât și cu pacienții.

Răbdătoare

  • Are răbdare pentru a asculta toate problemele pacienților sau ale medicilor, fără a o lua personal.
  • Știe că oamenii au nevoie sa se exprime, și foloseste răbdarea în avantajul ei, pentru a oferi ulterior soluții potrivite pacientului.

Încurajatoare și pozitivă

  • Este în masură să influențeze pozitiv pacienții, și de a-i încuraja pentru ridicarea moralului (când este cazul).


Esti un:


Bun ascultător

  • Ascultă activ, reacționând in funcție de situatie, punând întrebări și fiind implicat în discuție.

Lucrul în echipă

  • Înțelege că succesul vine din a lucra împreună și nu separat, prin urmare se gandește mereu la binele echipei și ușurează comunicarea în echipă.

Diplomație și tact

  • Abilitatea de trata fiecare situație în așa fel încât toate persoanele să înțeleagă situația în funcție de nevoile lor, și să fie împăcate cu rezultatul.

Mediator

  • Face legătura cu succes între pacient și clinică, urmărind ca necesitățile fiecărei părți să fie satisfacute.

Atenție la detalii

  • Urmărește tot discursul pacientului și limbajul corporal, pentru a putea identifica care sunt dorințele și emoțiile lui, pentru a-l putea liniști pe viitor și pentru a putea comunica ușor.
  • Perseverența și orientare spre soluții
  • Știe că orice este posibil și face în așa fel încât să gasească soluțiile potrivite.
  • Organizare
  • O persoană foarte bine organizată ca timp, energie, acțiuni, și care are abilitatea de a gestiona cu succes programări paralele.
  • Multitasking
  • Abilitatea de a-și menține focusul pe mai multe evenimente aflate în desfășurare în paralel.
  • Condiții: Cunoașterea mai multor limbi străine - minim Engleză
  • Cunoștințe de psihologie și limbajul corpului reprezintă un plus.


Beneficii:
  • Mediu de lucru placut.
  • Salariu Atractiv
  • Bonusuri Lunare
  • Concediu de odihna.
  • Program fix de 8 H.
  • Posibilitatea de a avansa.
  • Cafea si cookies din partea noastra.



Distribuie: