Publicat pe 02 Aug 2022

OPERATOR CALL CENTER

HR Design Consulting

Descriere job:

Ai o voce plăcută, te pricepi să vorbești cu oamenii la telefon și să identifici nevoile lor?

HR Design recrutează pentru clientul său - o companie în dezvoltare, cu centre în București și în țară - un Operator Call Center!



 


Responsabilități:

Experiența anterioară în activități de call center, recepție, administrativ sau secretariat, constituie un avantaj.

Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:

1.  Răspunzi la apelurile clienților cu o voce plăcută și exprimare clară

2.  Asculți empatic și adresezi întrebări, conducând clienții prin pașii procesului pentru a-i direcționa către soluția potrivită pentru fiecare dintre ei

3.  Introduci datele obținute în sistemul informatic (programări, reprogramări, etc.)

4.  Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea serviciilor oferite către clienți

5.  Păstrezi caracterul confidențial al informațiilor la care ai acces pe parcursul desfășurării activității atât în cadrul companiei cât și în relația directă cu clienții/terții



Cerințe:

Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:

*să răspunzi prompt solicitărilor venite prin telefon de la clienți

*să adresezi întrebări și să urmezi etapele de identificare a nevoilor clienților

*să ai atenția către sarcinile și rezultatele pe care le ai de obținut

*să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești

*să ai atitudine empatică, dar să gestionezi bine situațiile de stres

*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu


Beneficii:

Programul de lucru este L-V în ture alternative de 8 ore, la alegere, din sediul aflat în București, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței.


Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email [email protected] pentru a intra în procesul de selecție.


Distribuie: