logo

Publicat pe 17 Dec 2021

Operator Call Center

GRAND COTTON SRL

Descriere job:

Agenții call center reprezintă vocea unei companii. Principala ta responsabilitate va fi, bineînțeles, să vorbești la telefon cu clienții și să rezolvi cerințele sau problemele fiecăruia.


Responsabilități:
  • Să răspunzi la apelurile clienților sau la mail-uri;
  • Să rezolvi solicitările clienților, atât la telefon, cât și pe mail;
  • Să oferi asistență în acord cu condițiile și procedura companiei;
  • Să cauți informațiile necesare în funcție de fiecare situație folosind resursele puse la dispoziție de companie;
  • Să oferi informațiile necesare despre produsele și serviciile companiei;
  • Să introduci în sistem informații legate de clienții noi;
  • Să actualizezi baza de date a clienților;
  • Să procesezi comenzi, formulare etc;
  • Să redirecționezi apelurile către departamentele responsabile;
  • Să revii către clienți în cazul în care apar modificări legate de cererea lor;
  • Să contactezi telefonic diverși clienți, fie că sunt persoane fizice, fie companii;
  • Să promovezi produsele companiei și să convingi potențiali clienți să achiziționeze un serviciu sau un produs;
  • Să oferi informațiile necesare despre produsele și serviciile companiei;
  • Să răspunzi la întrebările clienților;
  • Să obții informații informațiile necesare despre clienții noi;
  • Să revii către clienții ca să obții informații despre nivelul de satisfacție în legătură cu anumite produse sau servicii;
  • Să înregistrezi și să completezi rapoarte despre apelurile telefonice, comenzi sau interacțiunile cu clienții;


Cerințe:
  • Să poți lucra în condiții de stres;
  • Să fii un bun ascultător;
  • Să ai gândire critică și creativitate;
  • Să fii prietenos și să empatizezi cu clienții;
  • Să ai abilități de comunicare eficiente;
  • Să ai o atitudine deschisă către client și să fii pozitiv; 
  • Să ai capacitate de memorare;
  • Să fii organizat și să ai atenție distributivă;
  • Să ai spirit de echipă;


Beneficii:

.

Distribuie: