Descriere job:
Angajam functionar administrativ pentru compania noastra cu sediul in Brasov.
Responsabilități:
- Prelucrează documentele conform instrucțiunilor primite (ordonare, legătorie, etichetare, inventariere, introducerea in cutii de arhivare, scanare, activități specifice domeniului de arhivare)
- Activități legate de asigurarea condițiilor de păstrare a documentelor
- Gruparea documentelor, cronologic, pe tip de document, in funcţie de specificul arhivei şi a solicitării clienţilor
- Prelucrarea arhivistică a documentelor conform legii: numerotare, decapsare, introducerea documentelor in coperţi de carton, inscripţionarea coperţilor
- Inventarierea documentelor in funcţie de diferite criterii prestabilite
- Împachetarea in cutii de arhivare
- Întocmirea de rapoarte şi situații solicitate de către management
- Îndeplinirea sarcinilor in timpul alocat
- Execută orice alte dispoziţii date in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectării temeiului legal
Cerințe:
- Reprezintă avantaj experienta in gestionarea documentelor
- Reprezinta avantaj diploma de arhivar
- Rigoare, minuțiozitate şi răbdare
- Atenție concentrată şi distributivă
- Cunoștințe de operare PC (MS Office)
- Spirit de echipă, comunicativ, receptiv
- Disponibilitate pentru deplasări la sediul clientilor (frecvenţă redusă)
- Disponibilitate la efort fizic
Beneficii:
- Stabilitate intr-o companie cu peste 14 ani de prezenţă în piaţă
- Salariu fix + bonusuri in funcţie de performanţe
- Card de sănătate la MedLife
- Posibilităţi reale de avansare in funcţie de motivaţie şi determinare