Publicat pe 28 Jul 2022

Contabil pentru contabilitate generala

Millennium Development S.R.L.

Descriere job:

Societate comerciala angajeaza in conditii avantajoase contabil pentru contabilitate generala cu functia de coordonator pentru departamentul contabil.


Responsabilitati:


-Intocmeste balantele lunare si bilantul societatii


- organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare; 


- asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății; 


organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare;


- supraveghează reconcilierea și închiderea conturilor; 


- asigură și răspunde de elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare; 


- efectuează analiza financiar contabilă pe bază de bilanț, pe care o prezintă în consiliul de      administrație și respectiv adunării generale a asociaților;


Pachetul salarial avantajos, contract de munca pe perioada nedeterminata.


Conditiile de angajare se vor discuta in cadrul interviului. 


Asteptam cu interes CV-ul dumneavoastra la nr. de telefon 0734681301. 

Responsabilități:

Responsabilitati:


-Intocmeste balantele lunare si bilantul societatii


- organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare; 


- asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății; 


organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare;


- supraveghează reconcilierea și închiderea conturilor; 


- asigură și răspunde de elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare; 


- efectuează analiza financiar contabilă pe bază de bilanț, pe care o prezintă în consiliul de      administrație și respectiv adunării generale a asociaților;

Cerințe:

Persoana serioasa si dornica sa lucreze intr-un domeniu placut.

Beneficii:

Pachet salarial atractiv.

Distribuie: