Publicat pe 08 Sep 2022

Contabil/Contabilă

SC VLC DIVISION SRL

Descriere job:

DESCRIERE

  • Studii superioare finalizate in domeniul economic
  • Cunostinte de contabilitate si legislatie fiscala nivel mediu;
  • Bune cunostinte de MS Office (Excel, Word);
  • Cunoasterea programelor de contabilitate Expert-Contab, Viltech – constituie avantaj.
  • Experienta nu este obligatorie, dar poate constitui un avantaj.
  • Rezistenta la stres, invatare rapida, abilitati de organizare.

                                                                                                                                                                     


  • Inregistrare documente de intrare si iesire, registru de casa;
  • Inregistrarea achizitiilor interne, intracomunitare, importurilor;
  • Emitere facturi de vanzare;
  • Intocmire ordine de deplasare, devize de lucrari etc.
  • Intocmire raport de gestiune;
  • Evidenta stocuri si intocmirea listelor de inventariere;
  • Intocmirea pontajelor/evidenta orelor lucrate;
  • Redactare diverse tipuri de contracte (de comodat, de prestari servicii, de inchiriere)
  • Redactare de documente (adeverinte, informari, adrese etc.)
  • Intocmire declaratie fond de mediu si evidenta deseurilor de tip hartie/carton si baterii
  • Intocmire declaratie Intrastat;
  • Mentinerea relatiilor cu institutiile bancare si de leasing, precum si intocmirea documentelor solicitate de catre acestea;
  • Intocmire dispozitii de plata/incasare, chitante, ordine de plata;
  • Evidenta platilor si efectuarea acestora prin Internet Banking;
  • Organizarea si indosarierea actelor contabile;
  • Verificare fise client, respectiv furnizori;
  • Intocmire declaratii unice;
  • Intocmirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de clienti si conducerea societatii;
  • Ofera suport departamentului financiar-contabil.

PROGRAM

LUNI-VINERI 8:00-16.00

Responsabilități:

DESCRIERE

  • Studii superioare finalizate in domeniul economic
  • Cunostinte de contabilitate si legislatie fiscala nivel mediu;
  • Bune cunostinte de MS Office (Excel, Word);
  • Cunoasterea programelor de contabilitate Expert-Contab, Viltech – constituie avantaj.
  • Experienta nu este obligatorie, dar poate constitui un avantaj.
  • Rezistenta la stres, invatare rapida, abilitati de organizare.

                                                                                                                                                                     


  • Inregistrare documente de intrare si iesire, registru de casa;
  • Inregistrarea achizitiilor interne, intracomunitare, importurilor;
  • Emitere facturi de vanzare;
  • Intocmire ordine de deplasare, devize de lucrari etc.
  • Intocmire raport de gestiune;
  • Evidenta stocuri si intocmirea listelor de inventariere;
  • Intocmirea pontajelor/evidenta orelor lucrate;
  • Redactare diverse tipuri de contracte (de comodat, de prestari servicii, de inchiriere)
  • Redactare de documente (adeverinte, informari, adrese etc.)
  • Intocmire declaratie fond de mediu si evidenta deseurilor de tip hartie/carton si baterii
  • Intocmire declaratie Intrastat;
  • Mentinerea relatiilor cu institutiile bancare si de leasing, precum si intocmirea documentelor solicitate de catre acestea;
  • Intocmire dispozitii de plata/incasare, chitante, ordine de plata;
  • Evidenta platilor si efectuarea acestora prin Internet Banking;
  • Organizarea si indosarierea actelor contabile;
  • Verificare fise client, respectiv furnizori;
  • Intocmire declaratii unice;
  • Intocmirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de clienti si conducerea societatii;
  • Ofera suport departamentului financiar-contabil.


Cerințe:

DESCRIERE

  • Studii superioare finalizate in domeniul economic
  • Cunostinte de contabilitate si legislatie fiscala nivel mediu;
  • Bune cunostinte de MS Office (Excel, Word);
  • Cunoasterea programelor de contabilitate Expert-Contab, Viltech – constituie avantaj.
  • Experienta nu este obligatorie, dar poate constitui un avantaj.
  • Rezistenta la stres, invatare rapida, abilitati de organizare.

                                                                                                                                                                     


  • Inregistrare documente de intrare si iesire, registru de casa;
  • Inregistrarea achizitiilor interne, intracomunitare, importurilor;
  • Emitere facturi de vanzare;
  • Intocmire ordine de deplasare, devize de lucrari etc.
  • Intocmire raport de gestiune;
  • Evidenta stocuri si intocmirea listelor de inventariere;
  • Intocmirea pontajelor/evidenta orelor lucrate;
  • Redactare diverse tipuri de contracte (de comodat, de prestari servicii, de inchiriere)
  • Redactare de documente (adeverinte, informari, adrese etc.)
  • Intocmire declaratie fond de mediu si evidenta deseurilor de tip hartie/carton si baterii
  • Intocmire declaratie Intrastat;
  • Mentinerea relatiilor cu institutiile bancare si de leasing, precum si intocmirea documentelor solicitate de catre acestea;
  • Intocmire dispozitii de plata/incasare, chitante, ordine de plata;
  • Evidenta platilor si efectuarea acestora prin Internet Banking;
  • Organizarea si indosarierea actelor contabile;
  • Verificare fise client, respectiv furnizori;
  • Intocmire declaratii unice;
  • Intocmirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de clienti si conducerea societatii;
  • Ofera suport departamentului financiar-contabil.


Beneficii:

PROGRAM FLEXIBIL , SALARIU AVANTAJOS, ECHIPA DINAMICA

Distribuie: