logo

Publicat pe 22 Jul 2022

Cautam vorbitori de Franceza avansat pentru un proiect de call center.

Talent Mine

Descriere job:

Buna ziua!

Cautam vorbitori de Franceza avansat pentru un proiect de call center.

Program full time, se lucreaza hibdrid, dar trainingul se va efectua fizic in Bucuresti (pe o durata de aproximativ 3 saptamani).

Salariu: 4300 net+ bonusuri + beneficii.

Contract perioada nedeterminata.

Pentru detalii va rog sa imi lasati mesaj privat.

Responsabilități:

Gestionarea portofoliului de cazuri alocate prin inițierea și preluarea de apeluri către/de la debitori/terți în vederea colectării sumelor restante;

• - Respectă și aplică strategia de lucru setată;

• - Comunică, informează toți interlocutorii în mod corect și complet, telefonic, în conformitate cu reglementările GDPR, cu privire la situația contractuală administrată de Intrum Customer Services Bucharest S.R.L.;

• - Comunică, informează interlocutorii faţă în faţă atunci când aceștia se prezintă la sediul companiei - valabil pentru agenții care fac parte din echipa dedicată acestui proces;

• - Negociază soluționarea situațiilor contractuale în conformitate cu procedura internă/strategia agreată prin aplicarea tuturor instrumentelor /tehnicilor disponibile: stabilirea de termene realiste de plată, eșalonarea sumelor de plată, reduceri, oferirea de perioade de grație, consolidarea datoriilor etc., raportat la situația financiară actuală a debitorului;

• - Comunică și informează debitorul utilizând tehnici de colectare care nu abuzează, agresează sau hărțuiesc debitorul (va utiliza un limbaj adecvat, un ton moderat și ferm, va comunica cu imparțialitate informațiile despre datorie, va propune soluții adecvate situației debitorului

Cerințe:

Nivel de limba franceza: B2-C1

• In cazul in care este vorbitor nativ si nu vorbeste lb romana, de preferat sa vorbeasca limba engleza. In cazul angajatilor NON EU ne dorim sa colaboram doar cu cei cu drept de munca (de ex permis de sedere membri de familie, exclus studenti care pot lucra doar 4 ore/zi)

•      Diploma de 12 clase minim.

•      Preferabil minim 6 luni experienta in call center/customer support


Beneficii:

Salariul este de 4300 net (in mana) la care se adauga un bonus de performanta de 10% in primele 3 luni (430 lei net), acest bonus va creste la 15% (645 lei net) dupa cele 90 de zile de proba, bonusul de performanta poate fi atins atat individual cat si pe echipa.

De asemenea, exista tichete de masa de 20 lei/zi, bonusuri de Paste si de Craciun, asigurare medicala la Medlife (se activeaza dupa perioada de proba), se deconteaza abonamentul de RATB/metrou 80 lei/luna, echipament de lucru (laptop, telefon, posibil si casti), de ziua dvs. de nastere aveti o zi libera, training platit in totalitate (aproximativ 3 saptamani), contract pe perioada nedeterminata.

Programul de lucru este 9:45-18:45 de luni pana vineri insa exista posibilitatea ca pe viitor sa se lucreze si sambata cu respectarea repausului saptamanal. Se lucreaza in sistem hybrid (3 zile de la birou si 2 zile de acasa) insa trainingul se va efectua de la birou in totalitate, sediul nostru se afla in Bucuresti la 3 minute de statia de metrou Stefan cel Mare.

Distribuie: