logo

Publicat pe 18 Jan 2021

Assistant Manager

Ascent Human Capital

Descriere job:

Recrutăm Assistant Manager pentru o companie din domeniul energiei fotovoltaice. Rolul Assistant Manager-ului este de a organiza si susține activitățile administrative din cadrul companiei.

Responsabilități

• Preluarea și distribuirea coreșpondenței și a mesajelor în cadrul firmei

• Înregistrarea documentele de intrare și ieșire

• Organizarea și gestionarea călătoriilor angajaților

• Crearea rapoartelor de activitate zilnică a echipelor de instalare

• Postarea ocazionala a articolelor pe paginile de Facebook si Linkedin ale companiei

• Editarea ocazionala a informațiilor de pe pagina web

Candidatul ideal

• Experiența într-o poziție similară, este un avantaj

• Persoană activă, cu abilități excelente de comunicare

• Capacitate de organizare și prioritizare

• Seriozitate și pozitivism

• Obisnuința de a lucra independent, fără monitorizare permanentă

• Cunoștințe limba engleză – fluent

• Cunoștințe limba spaniolă, este un avantaj

• Experiență în utilizarea Microsoft Office și social media

Beneficii

• Salariul motivant

• Tichete de masa

• Asigurare privată de sănătate

• Expunerea într-un mediu de lucru la un nivel înalt profesional

• Oportunitatea de a colabora cu profesioniști din întreaga lume

• Recunoaștere profesională și apreciere pentru implicare și rezultate

• Posibilitate de dezvoltare profesională, atât prin formare profesionala, cât si prin avansare în funcție

Distribuie: